Zapraszamy firmy i sklepy chcące sprzedawać
swoje towary na raty przez system ratalny ( zakupy na raty )
renomowanego banku o ogólnopolskim zasięgu.

Zakupy na raty allegro - Proces internetowy

Zobacz jakie to PROSTE !!!

  1. Popisz umowę o współpracę.
  2. Zamieść na stronie www lub aukcji (np. Allego) banner, który bezpośrednio przekieruje
    klienta do formularza ratalnego.


    Przykład bannera na stronie www:
    ( bannery są dostępne do pobrania pod adresem: www.raty-online.pl/logo )

    Przykładowy banner ratalny Meritum Bank lub:

     

  3. Klient wypełnia formularz, który trafia do Punku Obsługi Klienta.
    - decyzja kredytowa zostaje podjęta w ciągu ok. 15 minut.
  4. Informujemy sklep o przyznanym kredycie, wysyłamy kurierem umowę kredytową do klienta.
  5. Po podpisaniu umowy przez klienta przelewamy środki za towar na konto sprzedawcy.

Zalety takiego rozwiązania:

  • umowa współpracy na sprzedaż ratalną może zostać wdrożona na podstawie dokumentów rejestrowych firmy w ciągu kilku dni
  • decyzja kredytowa zostaje podjęta w ciągu ok. 15 minut
  • wysoka przyznawalność kredytów – nawet do 90% !!!
  • możliwość uzyskania kredytu na oświadczenie (bez zaświadczeń o zarobkach), bez zgody współmałżonka i bez wymogu 1-wszej wpłaty – do kwoty 15 252 zł.
  • całą kwotę za produkt bank przelewa na konto właściciela firmy/sklepu następnego dnia po udzieleniu kredytu
    i podpisaniu przez klienta umowy kredytowej.
  • kredyt na preferencyjnych warunkach cenowych
  • umowa o współpracę jest bezpłatna, bezterminowa i do niczego Państwa nie zobowiązuje !!!

Co możecie Państwo zyskać:

  • zwiększenie obrotów i zysków Państwa firmy, poprzez rozszerzenie oferty sprzedaży
  • proste i jasne zasady współpracy – minimum formalności
  • bezpłatne szkolenia działu handlowego
  • bezpłatne materiały reklamowe i promocyjne służące wizualizacji placówek handlowych

Dlaczego sprzedaż ratalna przez naszą firmę:

  • Umowę podpisujecie Państwo bezpośrednio z Bankiem – Nasza firma będzie Państwa opiekunem, służymy wszelką możliwą pomocą i wsparciem w sprzedaży. Będziemy zajmować się także koordynacją i odbiorem umów kredytowych oraz szkoleniem Państwa i Waszych pracowników.
  • Nie pobieramy żadnych opłat – za obsługę Państwa firmy rozliczamy się bezpośrednio z Bankiem.

Wymagane dokumenty do podpisania umowy z Bankiem:

  • Dokumenty rejestrowe firmy (kserokopie – oryginał do wglądu):
    • Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub odpis z KRS
    • REGON
    • NIP
    • Konto firmowe
    • Dowód osobisty
  • Po pozytywnej weryfikacji danych podpiszecie Państwo umowę o współpracy ratalnej z Bankiem, a nasi pracownicy zajmą się Państwa szkoleniem oraz pomocą w sporządzaniu kredytów ratalnych i obsługą systemu.

Skontaktuj się z nami – odpowiemy na wszystkie pytania !!!

Skontaktuj się z przedstawicielem, przyjdź do biura obsługi, wyślij e-mail,
lub po prostu do nas zadzwoń – my skontaktujemy się z Państwem !!!

Euro FinanceMarcin Sałaciński
42-200 Częstochowa, ul. Radomska 43A
tel. 604 143 116
e-mail: marcin@raty-online.pl